Τρίτη, 6 Απριλίου 2010

Ο καλυτεροτερος τροπος για να ισιωσεις τα μαλλια σου είναι…….

Follow on Bloglovin
Μα φυσικα, να εχεις ΙΣΙΑ ΜΑΛΛΙΑ!Αλλιως καηκες….:|  Ποσες ωρες εχω καει στο pc για να βρω τροπους και πληροφοριες για να τα ισιωνω καλυτερα και τι εχω δοκιμασει δεν φανταζεστε. Τυχερη παντως δεν σταθηκα όπως λεει και στο περιφημο Google!

Τι κρεμες, τι straighteners, τι laks!ΤΠΤ! Ναι δεν λεω ισιωνει αλλα με το που πεφτει μια σταγονα  τοσο δα νερο η αμα ιδρωσεις λιγο ,ιδου η ΑΦΑΝΑ! Σαν το ισιο μαλλι δεν εχει….Α το βρηκα θα κουβαλαω στο τσαντακι μου μια mini straightener,που ειδα σε καποια beauty shops…Ναι αυτο θα Κανω…ΝΟΟΟΟΤ! Εχω ακομα σκεφτει να κανω και την περιφημη ισιωτικη κομμωτηριου,αλλα με το που πηγα στον αγαπητο homo αλλα great κομμωτη μου,μου ειπε:”MHN TΟΛΜΗΣΕΙΣ”.Ετσι και αλλιως γιατι το χω ψαξει το θεμα η ισιωτικη κομμωτηριου δεν κραταει τοσο πολύ και δεν δινει και το επιθυμητο αποτελεσμα και υπαρχει κινδυνος να σου καψει και το μαλλι… και αφου περασει το effect της να μην μπορεις να το ισιωσεις το Γ*****Ο (UPS) με καμια παναγια. Και η μεγαλυτερη internetικη ειρωνεια που εχω ζησει είναι ανθρωποι συνηθως ASIANS με ισιο μαλλι όμως, να ισιωνουν το κατά τ’ αλλα ισιο μαλλι τους!Ποσο πια να με ειρωνευεστε ε? Και υστερα σκεφτομαι μακαρι να ειχα τον URI GELLER να μου φωναζει από μια μερια όταν επιδιδομαι στας ισιωτικας τεχνας μετα το μπανιο… «ΙΣΙΩΣΕ ΙΣΙΩΣΕ».

Συνολικές Visit-ες!

Translate it ! :D

Archive

Follow christy & the city via e-mail

Followers

High 5

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Φόρτωση...